Termeni si conditii - OVINETWORK.RO

Esti reseller ?

Iata 3 motive ca sa vinzi serviciile noastre :

1 Oferim o varietate de servicii
2 Respectam deadline-urile
3 Castigi intre 5% si 20%

Esti hotarat ?

Telefon : 031 9446
Email: office@ovinetwork.ro

Program de lucru :
Luni - Vineri : 10:00 - 18:00*
* Cu exceptia sarbatorilor legale

TERMENI SI CONDITII GENERALE

Art. 1. Partile contractante:

S.C. OVI BUSINESS SOLUTIONS SRL, cu sediul in jud. Ilfov, localitatea Pantelimon, str. Dumitru N. Dumitru nr. 72, camera 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J23/1322/2017, cod fiscal: 37303550, cont bancar: RO93INGB0000999906754220, deschis la ING Bank N.V. Amsterdam, reprezentata prin Dl. Mocanu Daniel Gabriel, Telefon: 031 9446, e-mail: office@ovinetwork.ro, in calitate de furnizor

Si persoana fizica sau juridica care efectueaza o comanda pe site-ul www.ovinetwork.ro, respectiv www.1mb.eu, denumit/a in continuare beneficiar, convin incheierea prezentului contract la distanta.

Art. 2. Modalitati de realizare a comenzilor si de facturare a acestora

2.1. Comenzile se vor face numai online, accesand adresa web www.ovinetwork.ro, astfel:

a) Selectati serviciul/serviciile sau produsul / produsele pe care doriti sa il achizitionati urmand procesul de comanda iar dupa ce ati terminat de adaugat toate serviciile / produsele dorite in cos, apasati pe butonul “Finalizare Comanda”;

b) Introduceti datele dumneavoastra personale in formularul de inregistrare sau logati-va in cazul in care sunteti deja client.

c) Alegeti metoda de plata dorita si urmati instructiunile pentru a achita factura proforma.

d) Dupa efectuarea platii si incasarea sumelor ce reprezinta contravaloarea serviciului/produsului, se emite factura fiscala care va fi pusa la dispozitia beneficiarului in format PDF, in panoul de control clienti, prin e-mail sau prin intermediul altor operatori din domeniul trimiterilor postale. Semnarea si stampilarea facturii fiscale nu sunt obligatorii conform dispozitiilor art. 155 Cod Fiscal, alineatul 6.

e) Factura fiscala se emite doar pentru platile facute prin card, transfer bancar, paysafecard si paypal.

2.2. Beneficiarul se obliga sa introduca in formularele de comanda date complete, corecte si reale, neindeplinirea acestei obligatii atragand dupa sine suspendarea/anularea/stergerea comenzii fara posibilitate de restituire a banilor. Furnizorul nu poate fi sub nicio forma facut raspunzator pentru neplacerile ce pot fi cauzate de comunicarea de catre beneficiar a unor date incomplete, incorecte sau nereale.

Art. 3. Conditii furnizare servicii

3.1. Conditii furnizare servicii de gazduire si inregistrare domenii

3.1.1. Prin inregistrarea unui domeniu, beneficiarul se obliga sa respecte conditiile impuse de fiecare register (compania care are logistica, dotarea necesara si este licentiata pentru a inregistra nume de domenii).

3.1.2. Preturile serviciilor de gazduire si inregistrare domenii sunt afisate in euro, iar plata se va face in ron, la cursul BNR din ziua plasarii comenzii/emiterii facturii proforme + 2%.

3.1.3. Beneficiarul este obligat sa verifice tarifele prevazute in factura proforma utilizand cursul de schimb BNR din ziua plasarii comenzii/emiterii facturii proforme.

3.1.4. Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina : www.ovinetwork.ro/modalitati-de-plata.

3.1.5 Pentru platile efectuate prin transfer bancar care nu depasesc suma de 50 lei, se va plati un comision in valoare de 4 lei.

3.1.6. In caz de neplata, ne rezervam dreptul de a suspenda/anula/sterge comanda beneficiarului. Suspendarea se realizeaza automat sau prin interventie umana, in cazul in care plata nu este confirmata pana la data scadenta transmisa in cadrul facturii proforme ori a notificarilor de plata. Notificarile de plata sunt transmise prin intermediul postei electronice sau prin sms. Confirmarile de plata se trimit prin e-mail la adresa: office@ovinetwork.ro.

3.1.7. Serviciul/serviciile contractat(e) sunt activate in maxim 72 de ore de la confirmarea platii.

3.1.8. Beneficiarul se obliga sa nu foloseasca pe serverele OVI BUSINESS SOLUTIONS SRL unul (una) din urmatoarele :

- Nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu continut sexual sau obscen;

- Violarea unui drept de autor sau al oricarui alt drept al oricarei terte parti;

- Amenintari, abuzuri, hartuire, injurii, declaratii calomnioase;

- Activitati ilegale cum ar fi: phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, identity theft, raspandirea de virusi informatici, keyloggere, troieni, warez (mp3, avi, muzica, filme, programe/software fara a detine drept de autor si/sau distributie), etc.;

- Orice imagine sau text menit sa incurajeze sentimentul de ura;

- Colectarea de informatii personale pentru utilizarea in scopuri ilegale;

- Websiteuri cu Sisteme MLM (multi level marketing);

- Jocuri Piramidale;

- Sisteme Topsite sau Ranking;

- IRC (mirc, mirc bots, etc), Anonimizator, Chat room-uri fara a include scripturile standard din panoul de control;

- Stocarea de fisiere (ex.: filme, fisiere mp3, arhive, poze personale, fisiere de back-up, fisiere executabile (.exe, .bat, .dll) sau alte fisiere care nu au legatura cu site-ul beneficiarului sau nu sunt folosite in cadrul siteului, etc);

- Gazduire e-mail gratuit, torrent, torrent tracker, free download si/sau free upload (download ori upload gratuit), hub-uri peer 2 peer (DC++, etc.);

- audio/video streaming si/sau orice fel de real-time streaming cum ar fi radiourile sau televiziunile online, videochat, orice fel de jocuri online, servere de jocuri, conexiuni cu servere de jocuri, colectare statistici din servere de jocuri;

- Orice continut considerat de ovinetwork.ro ca fiind daunator;

In caz contrar, serviciul de gazduire va fi suspendat sau sters fara notificare prealabila si fara returnarea banilor.

3.1.9. Toate forumurile, blogurile, guestbook-urile si/sau alte sisteme cu inregistrare de utilizatori care au posibilitatea de postare de continut online trebuie sa aiba pe pagina de inregistrare a utilizatorului sisteme de prevenire a inregistrarii robotilor si a spammerilor (cod Captcha - imagine de verificare).

3.1.10. Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate pentru promovarea oricarui site, serviciu sau produs, utilizand serverele ovinetwork.ro va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al beneficiarului, fara restituirea sumei platite pentru gazduire. Pot fi operate liste e-mail in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje prin metode "opt-in" si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun.

3.1.11. Drepturile si obligatiile furnizorului :

- Asigura desfasurarea in conditii optime a serviciului/serviciilor contractat(e) de catre beneficiar;

- Remediaza problemele notificate de catre beneficiar prin sistemul de tichete, ce impiedica functionarea normala a serviciului/serviciilor contractatat(e) doar in cazul in care acestea intra in atributiile furnizorului (probleme tehnice, configurari incorecte realizate de furnizor, aspecte necorespunzatoare cu cele prezentate in prezentul contract);

- Nu va interveni asupra configuratiilor facute de beneficiar fara acordul acestuia;

- Poate refuza anumiti clienti pe criterii de neeligibilitate sau oricare alt motiv care ar conduce la lezarea imaginii furnizorului;

- Va stoca fisiere de backup ale conturilor de gazduire web in vederea evitarii oricarui inconvenient cauzat de pierderi de date accidentale sau in cazul unor defectiuni. Fisierele de back-up vor fi puse la dispozitia beneficiarului la cererea acestuia in urma sau pentru restaurarea website-ului in cazul unei pierderi de date. Backup-urile sunt pastrate maxim 5 zile;

- Nu raspunde pentru disfunctionalitati ale aplicatiilor pe care beneficiarul incearca sa le instaleze;

- Nu are obligatia de a asigura o protectie de tip DDoS (Distributed Denial of Service) pentru toate tipurile de atacuri. Protectia DDoS este furnizata de datacenter-ul M247.

3.1.12. Drepturile si obligatiile beneficiarului :

- Are dreptul de a semnala eventualele nereguli sau erori care impiedica buna functionare a serviciului / serviciilor;

- Nu poate transfera serviciul/serviciile contractatate unei terte persoane, indiferent de situatie.

- Va avea o conduita adecvata in relatia cu personalul ovinetwork.ro si nu va solicita suport tehnic atunci cand nu este cazul;

- nu va solicita in mod repetat solutionarea unor probleme inexistente sau care nu depind de ovinetwork.ro, in caz contrar, contul de gazduire poate fi suspendat fara notificare prealabila.

- Nu va folosi excesiv resursele serverului. In cazul in care contul de gazduire al beneficiarului utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor,etc.), ovinetwork.ro poate lua masuri de corectie prin inchiderea de procese, dezactivarea si/sau suspendarea contului de gazduire, etc., pentru a mentine stabilitatea si in general buna functionare a serverului;

- In cazul in care conturile sunt suspendate automat, de catre scripturi/programe de control si monitorizare instalate pe server, fara interventie umana, cand se atinge limita resurselor, beneficiarul poate sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea resurselor pe care le are alocate pentru a evita suspendarea permanenta a contului de gazduire web;

- au obligatia de a supraveghea continutul postat de utilizatori astfel incat acest continut sa nu contravina vreunei legi sau prevederilor prezentului contract.

3.1.13. Politica de returnare a banilor este disponibila pe pagina : www.ovinetwork.ro/politica-de-retur.

3.2. Conditii furnizare servicii de printing

3.2.1. De fiecare data cand dorește realizarea de noi lucrari, beneficiarul va transmite comanda sa prestatorului, prin intermediul sistemului de urmarire a comenzilor, aflat la adresa: www.ovinetwork.ro. Partile pot agrea ca trimiterea comenzilor se poate face și prin email la adresa office@ovinetwork.ro sau la telefon pe numarul 031 9446.

3.2.2. in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, presatorul va comunica beneficiarului, prin intermediul unui email, termenul in care poate executa comanda primita și alte detalii necesare executarii comenzii.

3.2.3. Cerintele pentru grafica de print sunt disponibile pe pagina : www.ovinetwork.ro/cerinte-grafica

3.2.4. Politica de returnare a banilor este disponibila pe pagina : www.ovinetwork.ro/politica-de-retur

3.2.5. Fiecare comanda realizata de o persoana juridical poate fi insotita la cerere de un contract de prestari servicii.

3.2.6. Preturile serviciilor de realizare grafica sunt disponibile pe pagina : www.ovinetwork.ro/servicii-dtp

3.2.7. Toate marfurile livrate de prestator raman in proprietatea acestuia pana la achitarea tuturor obligatiilor de plata ale beneficiarului.

3.2.8. in cazul in care grafica (poze, sigle, text) este furnizata de catre beneficiar, acesta declara pe proprie raspundere ca detine drepturile de proprietate/folosinta ale acestora. Prestatorul nu iși asuma nici o obligatie in raport cu integrarea acestor materiale in machetele grafice. Prestatorul va utiliza aceste elemente grafice fara a efectua operatiuni de prelucrari foto sau corecturi gramaticale, conversia la sistemul CMYK sau convertirea la curbe a textului fiind un proces automatizat.

3.2.9. Plata serviciilor de print se va face in avans pe baza unei facturi proforme. Modalitatile de plata acceptate sunt : Plata prin card, Transfer bancar, Cash

3.2.10. Informatii cu privire la livrare sunt disponibile pe pagina : www.ovinetwork.ro/info-livrare

3.2.11. Obligatiile furnizorului :

- Sa execute lucrarea in termenul si in conditiile de calitate stabilite de parti.

- Sa ambaleze și sa pastreze lucrarile executate in bune conditii, pana la preluarea lor de catre beneficiar.

- Sa efectueze eventualele remedieri daca lucrarile s-au executat cu deficiente.

3.2.12. Obligatiile beneficiarului :

- Sa predea machetele lucrarilor ce urmeaza a se executa, la termenele și in conditiile stabilite de comun acord cu prestatorul serviciilor.

- Sa plateasca pretul integral potrivit intelegerilor stabilite prin actele aditionale.

- Sa suporte contravaloarea materialelor greșit executate in conditiile in care greșeala se datoreaza completarii eronate a comenzii sau transmiterii de fișiere incomplete/eronate.

- Sa verifice informatiile ce reies in urma prelucrarii grafice a prestatorului și sa confirme concordanta prin “Bun de Tipar“. Neacordarea vizei Bun de Tipar exonereaza Prestatorul de orice raspundere privind produsele finite. Odata acordata viza „Bun de Tipar” nu mai sunt acceptate modificari sau schimbari ale continutului fișierelor grafice.

3.3. Conditii furnizare servicii de web design

Conditiile de furnizare a serviciilor din categoria web design vor fi specificate in contracte de prestari servicii individuale pentru ca sunt diferite de la caz la caz.

3.4. Conditii furnizare servicii de publicitate

Conditiile de furnizare a serviciilor din categoria web design vor fi specificate in contracte de prestari servicii individuale pentru ca sunt diferite de la caz la caz.

3.5. Conditii furnizare solutii business

Conditiile de furnizare a serviciilor din categoria web design vor fi specificate in contracte de prestari servicii individuale pentru ca sunt diferite de la caz la caz.

Art. 4. Raspunderea contractuala

4.1. OVI BUSINESS SOLUTIONS SRL nu poate fi considerata responsabila pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporala a serverelor, calitatea slaba a serviciilor pentru tipar din vina graficii oferite de beneficiar, informatiile eronate cu privire la activitatile de web design, publicitate si solutii business oferite de beneficiar, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

4.2. Beneficiarul este de accord sa garanteze si sa considere ca furnizorul, respectiv OVI BUSINESS SOLUTIONS SRL este nevinovat in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si conscinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daunele beneficiarului.

Art. 5. Comunicari / Notificari

5.1. In interesul prezentului contract, orice notificare/comunicare intre parti va fi considerata valabil indeplinita daca va fi transmisa celeilalte parti la adresa mentionata in prezentul contract, in scris prin serviciul postal sau prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.

5.2. Suportul tehnic va fi acordat doar prin sistemul de tichete present pe site-ul www.1mb.eu.

5.3. Comunicarile/notificarile verbale nu sunt luate in considerare de nici una din parti daca nu sunt consemnate prin una din modalitatile mai sus prevazute.

5.4. Beneficiarul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control client atunci cand situatia o impune.

Art. 6. Confidentialitatea

6.1. Fiecare dintre parti se obliga fata de cealalta ca va trata ca informatii confidentiale: clauzele acestui contract, datele referitoare la indeplinirea prevederilor prezentului contract sau orice alte informatii in legatura cu prevederile contractului.

6.2. In cazul incalcarii obligatiilor de confidentialitate, partea in culpa va fi obligata la plata de daune interese in cuantumul prejudiciului cauzat celeilalte parti.

6.3. Partile se vor asigura ca angajatii si/sau tertii angajati in scop contractual sunt pe deplin informati asupra obligatiilor mentionate in prezentul contract.

6.4. Daca informatiile confidentiale detinute de o parte sunt comunicate sau transmise celeilalte parti, indiferent de maniera sau scop, aceasta din urma se obliga:

a) sa adopte toate masurile necesare asigurarii sigurantei arhivarii si utilizarii informatiilor confidentiale; aceste masuri vor fi identice cu cele adoptate pentru protejarea propriilor informatii confidentiale;

b) sa nu utilizeze informatiile confidentiale in alt scop decat cel pentru care au fost comunicate;

c) sa nu retina informatiile confidentiale mai mult decat este necesar pentru indeplinirea obligatiilor asumate si sa le returneze sursei, impreuna cu orice alte eventuale copii, imediat dupa finalizarea obligatiilor sau sarcinilor atribuite sau cu acordul partii sursa a informatiilor confidentiale, sa le distruga;

d) sa coopereze sub orice aspect la supervizarea de catre sau in numele partii sursa a informatiilor confidentiale, la asigurarea depozitarii si utilizarii corespunzatoare a acestora.

6.5. Mai multe informatii cu privire la confidentialitate conturilor poti citi aici : Politica de confidentialitate

Art. 7. Forta majora

7.1. Prin forta majora se intelege orice eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si imposibil de inlaturat, produs dupa intrarea in vigoare a contractului si care impiedica debitorul sa-si indeplineasca total/partial vreo obligatie asumata prin contract.

7.2. Partea care invoca producerea cazului de forta majora, va notifica celeilalte parti producerea acesteia in termen de 48 (patruzeci si opt) de ore de la aparitia evenimentului invocat, iar in termen de 10 (zece) zile va inainta dovada constatarii cazului de forta majora, emisa de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Art. 8. Litigii

8.1. Litigiile care se vor naste din prezentul contract sau in legatura cu prezentul contract, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desfiintarea lui vor fi solutionate pe cale amiabila.

8.2. Daca partile nu vor ajunge la o intelegere amiabila, atunci litigiile vor fi inaintate spre solutionare instantelor judecatoresti competente.

Art. 9 - Dispozitii finale

9.1. Prin acordul dat de catre beneficiar asupra prezentului contract incheiat la distanta, acesta garanteaza ca :

- Este persoana fizica si are peste 14 ani

- Este persoana juridica sau este constituita in orice alta forma de organizatie cu personalitate juridica ce functioneaza conform legislatiei si standardelor in vigoare, asumandu-si raspunderea pentru orice informatii eronate sau incomplete adaugate. Prin acordul dat, beneficiarul se obliga sa instiinteze furnizorul in cazul in care apar modificari asupra datelor de identificare prezentate in contract.

- Va respecta prezentul contract

9.2. ovinetwork.ro nu va fi responsabil pentru modalitatile de promovare ale beneficiarului, continutul de pe site-ul acestuia, grafica pentru tipar, etc.. Responsabilitatea pentru aceste informatii apartine exclusiv beneficiarului. In cazul incetarii serviciilor ca urmare a nerespectarii contractului de catre beneficiar, ovinetwork.ro nu este responsabil cu despagubirea acestuia pentru platile efectuate.

9.3. Prevederile prezentului contract sunt guvernate de legea romana iar partile se angajeaza irevocabil sa recunoasca jurisdictia exclusiva a acesteia in caz de litigiu. Orice neintelegeri rezultand din derularea prezentului contract se vor solutiona pe cale amiabila. In situatia in care nu se ajunge la o solutie pe aceasta cale, partile se vor adresa instantelor judecatoresti romane competente material si teritorial.

9.4. Beneficiarii serviciilor furnizate de catre ovinetwork.ro vor tine cont de faptul ca prin incalcarea prezentelor prevederi pot raspunde penal sau civil in fata legii.

9.5. Furnizorul are dreptul de a adauga, anula sau modifica termenii si conditiile continute in prezentul document, caracterisicile tehnice dar si preturile serviciilor oferite, acest lucru insa nu constituie motiv intemeiat pentru incetarea relatiilor de colaborare de catre beneficiar si nici pentru refuzarea platii serviciilor furnizate de ovinetwork.ro.

9.6. Prezentul contract poate suferi modificari fara notifcare in prealabil. Continuarea utilizarii serviciilor implica acordul beneficiarului fata de modificarile survenite.

AUTENTIFICARE CLIENTI

INREGISTRARE

Crearea unui cont nou se poate face doar in momentul in care este plasata o noua comanda pe site. Multumim pentru intelegere.

AI UITAT PAROLA ?

TOP